Naujienos

Naujienos

2015 M. VERSLO KNYGŲ TENDENCIJOS

2015-07-16
2015 M. VERSLO KNYGŲ TENDENCIJOS

Dalinamės portalo bznstart.lt interviu su leidyklos „Vaga“ vadovu Vytu V. Petrošiumi, kuris apžvelgia 2015 metų verslo knygų tendencijas ir jų tarpe išskiria OVC Consulting partnerio ir konsultanto Tomo Misiukonio knygas – „Koučingo praktika vadovams“, „Koučingo technikos“.

„Prieš kelerius metus perkamiausių knygų viršūnėse dažnai šmėžuodavo verslo pasaulio asmenybių patirtį atskleidžiančios knygos, tačiau pastaruoju metu ši banga jau šiek tiek atslūgusi, o verslo literatūroje išsikristalizavo naujos tendencijos.

Vytautas V. Petrošius, leidyklos „Vaga“ vadovasPašnekovo teigimu, nors Lietuvos knygų rinkoje verslo literatūros sektorius palengva atsigauna, palyginti su situacija, stebėta prieš dvejus ar trejus metus, pasaulinės verslo knygų naujienos mūsų šalyje išleidžiamos šiek tiek pavėluotai, todėl verslo knygų tendencijas ir jų pokyčius galima aptarti tik bendrame, pasauliniame kontekste. Leidyklos „Vaga“ vadovas pastebi, kad šiuo metu leidžiamos ne tik labai siauros specializacijos verslo knygos, bet verslo literatūroje išryškėjo ir daug platesnių, bendresnių temų. Juk verslas nėra vien tik siaura specifinė sritis, jam taip pat būdingas integralumas. V. V. Petrošius įsitikinęs, kad sėkmingas verslas ir novatoriški verslo sumanymai kyla ne vien tik iš ekonomikos ar vadybos išmanymo – jie itin glaudžiai susiję su žmonių asmenybėmis, psichologija, erudicija, domėjimusi įvairiausiomis gyvenimo sritimis ir pasaulio aktualijomis. Būtent tai atsispindi 2015-ųjų verslo literatūroje – ji moko, kaip investuoti, rizikuoti, kurti naujas idėjas, vadovauti, tačiau daro tai ne sausai, o pasitelkdama filosofiją, metaforas, alegorinius pasakojimus, psichologijos ir asmeninio ugdymo žinias. Tai puikiai iliustruoja ir Lietuvos knygynuose populiarios knygos, išleistos lietuvių kalba, pavyzdžiui: Franzo Metcalfo ir B. J. Gallagher „Būti Buda darbe“, Nassiro Ghaemi „Nuo beprotystės iki lyderystės“, Setho Godino „Ikaro apgaulė: kaip aukštai tu skrisi?“, Tomo Misiukonio „Koučingo praktika vadovams“, „Koučingo technikos“ ir kt. Leidyklos „Vaga“ vadovas pabrėžia, kad psichologinė literatūra glaudžiai siejasi su verslo literatūra: psichologinės problemos, kylančios iš žmogaus vidaus, išgyvenamos asmeniniame gyvenime ir šeimoje, neabejotinai persikelia į verslą, todėl sėkmingiems verslo plėtros sprendimams būtinos psichologijos žinios.

Visą straipsnį skaitykite portale bznstart.lt


Paskutinės naujienos