Naujienos

Naujienos

Darbuotojų įsitraukimas ir darbdavio įvaizdis

2017-05-23
Darbuotojų įsitraukimas ir darbdavio įvaizdis

Šių dienų darbo rinka itin konkurencinga, o siekiant pritraukti ir išlaikyti geriausius žmones būti vien žinoma organizacija ar turėti žinomą vartotojams brand‘ą – nebeužtenka. Organizacijos norėdamos tapti pirmuoju pasirinkimu geidžiamiesiems kandidatams, turi aktyviai viešinti savo turimas stiprybes ir aiškiai demonstruoti, kodėl talentams, konkrečių sričių profesionalams jos yra iš tiesų gera vieta darbui. Tad nekeista, kad kuo toliau tuo daugiau organizacijos dirba ties tikslingu darbdavio įvaizdžio formavimu – „employer brand‘ingu“, ties kuriuo tikrai yra ką veikti – Darbdavio NPS rodiklis (angl. net promoter score – darbdavio ambasadorystės rodiklis parodantis pozityvios žinios apie darbdavį skleidimo stiprumą) vidutiniškai organizacijose Lietuvoje – 1, vidutiniškai AON Geriausių darbdavių organizacijose – 49 balai.

Kaip rodo Aon Hewitt tyrimai – puikus pagrindas stipriam darbdavio įvaizdžiui yra aukštas darbuotojų įsitraukimo lygis. Įsitraukę darbuotojai savo atsidavimu stiprina ir augina organizaciją, be to, natūraliai skleidžia gerą žinią apie organizaciją. Ši žinia padeda pritraukti stiprius ar potencialą turinčius žmones, kurie jaučia kad gali rinktis ir iš tiesų ieško išskirtinių darbdavių. Didžiulis noras pakliūti į tokias organizacijas – geriausius darbdavius su tinkamu organizacijos palaikymu virsta į šių darbuotojų ilgalaikį įsitraukimą (Geriausių darbdavių organizacijose vidutinis įsitraukimo rodiklis pagal Aon metodiką yra 75 proc)

Tačiau vidutiniškai – įsitraukimo rodiklis Lietuvoje– 48 proc., tad ką daryti organizacijoms, kurios nėra „magnetas talentams“, o ir dirbančius stipresnius specialistus nėra taip lengva išlaikyti? Pirmas gana paprastas ir greitai įgyvendinamas žingsnis – pasižiūrėti į organizaciją darbuotojų akimis įsivertinant potencialą būti stipriu ir patraukliu darbdaviu. Tam padaryti viena iš priemonių – Aon Geriausių darbdavių tyrimas. Antras žingsnis jau yra kryptingas žingsniavimas pagal išryškėjusias stipriąsias ir tobulintinas organizacijos vietas stiprinant tiek su darbuotojų įsitraukimu, tiek su patikimo darbdavio įvaizdžiu susijusius dalykus. Iš Geriausių darbdavių tyrimų Lietuvos organizacijos pastebime, kad daugumoje organizacijų yra tikrai stiprių ir vertingų darbuotojams dalykų, tik jie neįvardinami – jie nežinomi arba apie juos per mažai kalbama. Taip pat matome, kad daugumoje organizacijų nuoširdžiai ieškant sprendimų kartu su darbuotojais ties tobulintinomis vietomis gerėja ir darbuotojų įsitraukimas, ir organizacijos įvaizdis.

Best employers vs average organizations:

BES_iliustracija

 


Paskutinės naujienos