Naujienos

Naujienos

Kaip skatinti inovacijų ir naujų produktų kūrimo kultūrą organizacijoje?

2015-10-09
Kaip skatinti inovacijų ir naujų produktų kūrimo kultūrą organizacijoje?

Spalio 22 d. susitikime Produktų plėtros konferencijoje 2015, skirtoje verslo plėtros, rinkodaros, prekės ženklų vadovams apie naujų produktų kūrimo ir pristatymo rinkai tendencijas.

Verslo plėtrą galima užtikrinti ne tik didinant esamų gaminių pardavimą, bet ir kuriant naujas prekes ar paslaugas. Gamybos įmonės, paslaugų teikėjai nuolat ieško naujų produktų, kurie padėtų plėsti asortimentą, pasiūlyti naujovių esamiems vartotojams, pritraukti papildomų pirkėjų naujais gaminiais ar paslaugomis. Kaip sėkmingai kurti naujus produktus ar paslaugas ir plėsti asortimentą? Koks vaidmuo tenka rinkodaros padaliniui kuriant naujoves? Kokia yra Lietuvos įmonių patirtis pristatant naujus gaminius ir paslaugas?

OVC Consulting konsultantė Viktorija Matusevičiūtė skaitys pranešimą tema „Kaip skatinti inovacijų ir naujų produktų kūrimo kultūrą organizacijoje?“Viktorija-Matusevičiūtė-2

Viktorija atskleis, kodėl nepaisant didelių laiko ir finansinių investicijų inovacijos ne vienoje organizacijoje išlieka nesėkmingu tikslu, ir įvardins, į kokius svarbiausius aspektus atsižvelgti, norint paskatinti naujų produktų ir paslaugų kūrimo procesus organizacijoje.

  • Darbuotojai. Asmeninės iniciatyvos ir įsitraukimo skatinimas. Įrankiai, dažniausios organizacijų klaidos ir gerosios praktikos.
  • Komanda. Kodėl brainstorm‘as neveikia ir kaip sugeneruoti daugiau kūrybiškų idėjų? Kodėl ir kokios komandos reikia inovacijoms?
  • Organizacija. Inovacijų vertės supratimo ir pastangų suderinimo su verslo strategija svarba. Į kokius svarbiausius klausimus turi atsakyti (rinkodaros) inovacijų strategija?

Daugiau informacijos apie renginio programą ir registracija: www.vcc.lt

Inovacijų kultūra_OVC Consulting_Viktorija Matuseviciute_2015


Paskutinės naujienos