Naujienos

Naujienos

Kaip surengti tobulą kalėdinį įmonės vakarėlį?

2013-12-19

Gruodis – vienas užimčiausių mėnesių įmonėse: skaičiuojami pasiekti rezultatai, keliami tikslai ateinantiems metams, o prie šių darbų neretai prisideda ir organizacijos kalėdinio vakarėlio rengimas. OVC Consulting jaunesnioji konsultantė Viktorija Matusevičiūtė kalba apie įmonės vakarėlio organizavimą bei koks jis turėtų būti.

Lietuvoje kalėdinių vakarėlių organizavimas tapo tradicija, kurią veikia įvairūs socialiniai, kultūriniai ir ekonominiai veiksniai. Dažniausiai vakarėliai yra rengiami prieš Kalėdas, tačiau neretai pasitaiko, jog įmonės šventė yra nukeliama į laikotarpį, kai nė nejuntama šventės dvasia. Kalėdinė šventė suteikia galimybę artimiau susipažinti su naujais kolegomis,  pasidalinti patirtimi ir žiniomis. Tuo tarpu vadovams, tai puiki proga padėkoti už nuveiktus darbus,  sustiprinti komandos ryšius,  įtraukti kolektyvą į organizacijos veiklą. Vakarėlis turėtų tapti nauja patirtimi, o ne dar vienu eiliniu pasisėdėjimu.

Tuo tarpu darbuotojų įsitraukimas į vakarėlio organizavimą ar dalyvavimą priklauso nuo organizacijos kultūros, nuo to, kaip vadovas žiūri į darbuotojus, koks yra kasdienis įmonės elgesio kodas. Nenoras dalyvauti kalėdiniame vakarėlyje gali simbolizuoti darbuotojų nepasitenkinimą darbu, atlygiu ar apskritai buvimu organizacijoje.  Pasak Viktorijos,  įmonės šventė taip pat yra puiki proga švęsti mažas pergales,  didelių projektų pabaigą ar darbuotojų indėlį  įmonės veiklą, tai labai paskatina ir suvienija kolektyvą. Organizuojamos šventės metu nereikėtų apkrauti žmonių dalykine informacija ir skaičiais. Vadovo kalba vakarėlio metu turėtų būti paprasta ir nuoširdi, tačiau kartu su kalėdine dvasia. Tuo tarpu kalėdinės šventės tema neturėtų būti diskriminuojanti ar nepriimtina, reikėtų atsižvelgti į žmones – kokie jie yra, kokia jų specialybė, kokie jų poreikiai ar kas gali būti įdomu. Siekiant aktyvaus kolektyvo dalyvavimo šventėje, vakarėlio idėja turėtų būti  aiškiai ir tikslingai iškomunikuota, o  darbuotojai įtraukti į pasiruošimą.

„Galiausiai kalėdinis vakarėlis turėtų sustiprinti esamus ryšius ar sukurti naujus. Vakarėlis – tai ne įmonės rezultatų apžvalga ar proga papeikti kolektyvą“, – teigė Viktorija Matusevičiūtė.

Norėdami skaityti visą straipsnį spauskite čia.


Paskutinės naujienos