Naujienos

Naujienos

Ko reikia, kad bendravimas darbe būtų efektyvus

2016-04-22
Ko reikia, kad bendravimas darbe būtų efektyvus

Praktiškai nėra organizacijų, kuriose vidinė komunikacija nuolat vyktų sklandžiai. Didelės organizacijos, kuriose visi komunikacijos procesai yra aprašyti, susiduria su biurokratizmo arba ilgai trunkančio „popierių siuntinėjimo ir derinimo“ pavojumi. Be to, didelėse organizacijose yra daug hierarchijos lygių, todėl komunikacija „žemyn“ vyksta per tarpininkus – įvairių lygių vadovus – ir, kol pasiekia žemiausią eilinių darbuotojų lygį, gali išsikraipyti.

Tuo metu eiliniai darbuotojai didelėse organizacijose dažnai yra nepatenkinti visomis komunikacijos „aukštyn“ formomis – apklausomis, pasiūlymų ar nusiskundimų pateikimo programomis“, – teigia OVC Consulting vyr. konsultantė Mirolanda Trakumaitė.

 

Ko reikia, kad bendravimas darbe būtų efektyvus, plačiau skaitykite straipsnyje: www.lrt.lt


Paskutinės naujienos