Naujienos

Naujienos

Metinis pokalbis nėra skirtas išsikovoti didesnį atlygį

2016-01-13
Metinis pokalbis nėra skirtas išsikovoti didesnį atlygį

Sausį prasideda metinių pokalbių su darbdaviais sezonas, kai su darbuotoju aptariami veiklos rezultatai, ateities lūkesčiai ir uždaviniai. Ko dažniausiai tikisi darbuotojai, kaip pasiruošti tokiam metiniam pokalbiui, pašnekesys laidoje „Labas rytas, Lietuva“ su OVC Consulting partnerė ir įsitraukimo tyrimų vadove Almanta Jakštaite Vinkuviene.

„Metinis pokalbis neretai susijęs su veiklos ir verslo ciklais, todėl jis turi įvykti kartą per metus, tačiau pastaraisiais metais stebime, kad organizacijose, kurios veikia mobilioje verslo aplinkoje, prasminga pokalbius daryti dažniau, kartą į ketvirtį. Vadovams vis dar lengviau metinio pokalbio metu įvardyti pozityvius dalykus negu ne visai pageidautinus elgesius. Darbdaviui svarbiausia objektyviai kalbėti apie abi puses. O darbuotojui svarbu labai aiškiai suvokti, ko iš manęs tikisi darbdavys ir kas man kaip darbuotojui iš to, nebūtinai kalbant apie atlygį. Metinis pokalbis nėra skirtas išsikovoti didesnį atlygį.“, – laidoje pasakojo Almanta.

Laidos įrašą žiūrėkite čia: lrt.lt/mediateka

 

 

 


Paskutinės naujienos