Naujienos

Naujienos

OVC Consulting konsultantas Kšištof Zmitrovič pristato tris naujas paskaitas

2015-06-10
OVC Consulting konsultantas Kšištof Zmitrovič pristato tris naujas paskaitas

OVC Consulting konsultantas Kšištof  Zmitrovič pristato tris naujas paskaitas, kurios padės geriau išgirsti ir suprasti Jūsų klientų poreikius ir lūkesčius bei įgalins atrasti naujas galimybes, kaip kurti tvirtus ir ilgalaikius  santykius su klientais.

„Klientų norai, poreikiai, lūkesčiai – kaip juos atskirti ir kaip šį žinojimą panaudoti pardavimuose ir santykiuose su klientais“ 

Dirbant su klientais, dažnai girdime tokias sąvokas kaip klientų norai, klientų poreikiai ir lūkesčiai. Neretai šios sąvokos naudojamos kaip sinonimai, kurių skirtumai gali atrodyti nereikšmingi, tačiau pardavimuose ir santykiuose su klientais tai gali turėti didelę reikšmę ir daryti nemažą įtaką rezultatams. Paskaitos metu kalbėsime apie skirtumus tarp tokių priėjimų kaip norų sužadinimas, poreikių patekinimas ir lūkesčių  valdymas, atskleisime keletą giluminių aspektų, kuriuos svarbu valdyti santykių su klientais metu  ir kaip geras įsigilinimas į šiuos aspektus gali palengvinti kasdienį darbą bei paskatinti pardavimus ir klientų lojalumą.

„7 praktinės galimybės sužavėti klientą ir sukurti „WOW“ efektą„

Klientų lūkesčių viršijimas, „wow“ efektas – kiekvienas esame girdėjęs šiuos posakius. Tačiau neretai siekiant juos įgyvendinti darbuotojai susiduria su iššūkiais. Paskaitoje atskleisime metodiką, kuri gali padėti atrasti unikalius sprendimus – galimybes siekiant sužavėti savo klientus, naudosime įrankį, kurio pagalba galėsite siekti maksimalaus kliento pasitenkinimo kiekvieną dieną, panaudojant 7 praktines kryptis.

Klientų patirčių valdymas – kaip atsistoti į „kliento batus“ ir į situaciją pažiūrėti „klientų akimis“?

Šiuolaikinio verslo esmė – patenkinti klientai. Siekiant, kad klientų poreikiai būtų patenkinti nepriekaištingai, turime sugebėti „atsistoti į klientų batus“ ir matyti situaciją „klientų akimis“. Paskaitos metu paliesime svarbiausius darbo su klientais aspektus ir aptarsime klientų patirčių valdymo metodologijos principus, kurie padeda geriau suprasti esminius kliento santykio su organizacija sąlyčio taškus.

OVC paskaitos – tai pusantros valandos koncentruoto, turiningo, interaktyvaus laiko. Kiekviena tema atrinkta ir paruošta iš vidinio užsidegimo, pagardinta asmeninėmis profesinėmis įžvalgomis bei šiuolaikiniu interaktyviu prieskoniu. Vienu metu paskaitos gali klausytis neribotas skaičius įmonės darbuotojų.

Jūsų pasirinkimo laisvei siūlome beveik 30 temų keturiose srityse, kuriomis su Jumis dalinasi ne tik OVC konsultantai, bet ir kitų sričių profesionalai ar verslo atstovai.


Paskutinės naujienos