Naujienos

Naujienos

OVC PRO 2015: vienas prototipas yra vertas tūkstančio iliustracijų

2015-04-29
OVC PRO 2015: vienas prototipas yra vertas tūkstančio iliustracijų

Sakoma, jog vienas prototipas yra vertas tūkstančio iliustracijų, tad šiemet, tęsdami savo naujienų pristatymo renginius su OVC PRO ženklu, savo klientus pakvietėme į OVC PROtotipą.

Renginio metu pristatėme savo metus brandintą dinamišką žaidybinių sprendimų liniją kartu su inovacijų, mokslo ir technologijų meistrais bei pakvietėme klientus ją pratęsti kartu.

Pirmojoje renginio dalyje dalyviai turėjo galimybę išgirsti keturis pranešimus iš inovacijų, dizaino, kompiuterinių žaidimų, psichologijos, žaidybos organizacijose sričių.

ovcprototipas_1

Industrinio dizaino profesionalas Moses Kang savo pranešime „Kodėl vienas prototipas yra svarbesnis negu tūkstančiai iliustracijų?“ ne tik atskleidė renginio temą, bet ir pasidalino praktine patirtimi apie prototipo svarbą, prototipavimo rūšis ir metodus, kaip jis kuria ir projektuoja inovatyvius produktus tokiose tarptautinėse organizacijose kaip NASA, ACME, SHASPA.

Martynas Kairys, kompanijos Creofox vadovas, kuris savo pranešimą  „Kodėl vieni žmonės sugeba pritaikyti turimas žinias praktinėje veikloje, o kiti ne?“ balandžio mėnesį skaitė konferencijoje TEDxLugano (Šveicarija), pasidalino savo ir verslo klientų patirtimi, kad žmogus gali padaryti daugiau nei darė iki šiol. Prieš įsteigdamas įmones Whemsy (įpročių ugdymo sprendimai) ir Creofox (sužaidybinti IT sprendimai darbuotojų ugymui ir procesų efektyvinimui), Martynas susipažino su tūkstančiais žmonių, kurių atlikti arba neatlikti veiksmai tapdavo nuolatiniu pokalbių ir analizės objektu.

Artūras Rumiancevas, nuo 2000-ųjų dirbantis daugelyje Lietuvoje leistų ir žaidimų kultūrai dedikuotų leidinių, portalo Žaismo DNR redaktorius, Lietuvos Žaidimų Kūrėjų Asociacijos tarybos narys arba tiesiog — žaidėjas, savo pranešime „Žaiskite ir netrukdykite žaisti kitiems“ žaismingai papasakojo, kodėl žaidimai svarbūs kiekvienam mūsų, kodėl jie mūsų DNR dalis, ir kodėl mes vis dėlto dažnai renkamės garsiai tarti — „nežaisk“.

OVC Consulting konsultantas ir žaidybinių produktų vadovas Mindaugas Grajauskas savo pranešime „Žaidimams yra vietos organizacijose“ paneigė anksčiau vyravusią nuostatą, jog žaidimams darbe ne vieta. Mindaugas pristatė žaidybos organizacijose sąvoką bei galimybes, kaip pritaikyti visus geriausius žaidimų atributus ir siūlomus privalumus bei vertes organizacijos veikloje. Praktiniais pavyzdžiais ir profesine patirtimi pagrįstas pasakojimas atskleidė, kaip žaidimai keičia organizacijas ir kaip gali padėti sukurti didesnę vertę – nuo poilsio formos, darbuotojų ugdymo iki organizacijos procesų sužaidybinimo.

Antrąją renginio dalį pradėjo unikalus muzikinis performansas, kurio metu jaunasis muzikos talentas Lukas Gedvilas išbandė Sound Shapes – meno projektą ir komunikacinį žaidimą, kuriam negalioja jokios taisyklės, nesvarbus amžius, tautybė ir nereikalingas specialus išsilavimas. Sound Shapes, sužadindamas kūrybiškumą, leidžia kiekvienam tapti muzikos kūrėju – tai turėjo progą išbandyti ir OVC PROtotipo dalyviai.

ovcprototipas_2

Šioje renginio dalyje dalyviai įsitraukė į patirtinę parodą, kurioje pirmieji išbandė metus brandintas idėjas – 16 prototipų iš kiekvienos OVC Consulting kompetencijų srities, virtusių dinamiška žaidybinių sprendimų linija. Klientai turėjo progą išbandyti įvairias veiklas kartu su OVC Consulting konsultantais ir partneriais – dalyvavo keturiose simuliacijose, momentiniame kultūros teste, pildė darbuotojų įsitraukimo apklausą, stebėjo 3D technologijų būdu spausdinamą simuliacijos žaidimo figūrą, šokantį robotą, pažino charakterius per filmus, patyrė, ką reiškia valdyti projektą Antarktidoje, bei daug kitų veiklų. Šioje dinamiškoje aplinkoje naujausius produktus mums padėjo pristatyti visa eilė partnerių – alpinistas Saulius Damulevičius, technologinis e. mokymų partneris „Prewise“, sužaidybintų technologinių sprendimų partneris  „Creofox“, inovacijų ir idėjų partneris „Robotikos mokykla“ bei savo sužaidybintą sprendimą pristatęs klientas – „Swedbank“.

ovcprototipas_3

Klientus taip pat pakvietėme tapti naujų trijų pristatomų simuliacijų ambasadoriais, kurie savo organizacijose ne tik nemokamai išbandys šias visiškai naujas ugdymo priemones, bet ir suteikdami grįžtamąjį ryšį, taps jų bendrakūrėjais. Burtai lėmė, jog strateginio mąstymo simuliacijos „Šilko kelias“ ambasadoriais tapo verslo teisės advokatų kontorų grupė „TRINITI“, klientų aptarnavimo simuliaciją „Tropikų uostas“ išbandys SODRA, o grįžtamojo ryšio praktikos simuliaciją – „Versli Lietuva“ komanda.

ovcprototipas_4

Kokia žaidyba be žaidimo elementų? Dalyviai dar iki renginio pradėjo rinkti pasiekimo ženklelius, žaidimuose geriau žinomus kaip badges, ir įsitraukė šį azartišką procesą viso renginio metu. Lankydamiesi įvairiuose stenduose ir dalyvaudami jų veiklose – dalyviai tęsė žaidimą ir surinktus pasiekimų ženklelius klijavo į specialų renginio leidinį.

ovcprototipas_5

Dalinamės naujausios OVC PROtotipo žaidybinių sprendimų linijos pristatymo akimirkomis, dinamiškais vizualiniais įspūdžiais bei renginio leidiniu, kuriame rasite kiekvieno pristatyto sprendimo aprašymą. Norėdami peržiūrėti renginio leidinį spauskite čia.

Renginio video

Renginio nuotraukų galerija

Kadangi renginio metu dalyviai ir patys tęsė žaidybinių sprendimų liniją, prisidėdami savo idėjomis, mintimis ir pasiūlymais – netrukus pasidalinsime tolimesniu 16 prototipų tobulinimo procesu, apie kurį papasakos OVC Consulting konsultantai ir sprendimų autoriai.

Nekantriai laukiame tęsti žaidybinių sprendimų liniją kartu su Jumis!

ovcprototipas_6


Paskutinės naujienos