Naujienos

Naujienos

Tyrimas: Pasitenkinimas klientų aptarnavimu Lietuvoje

2016-03-02
Tyrimas: Pasitenkinimas klientų aptarnavimu Lietuvoje

Darbo su klientais tema jau seniai tapusi visiems savaime suprantamu dalyku, tačiau į santykius su klientais vis dar žiūrima per aptarnavimo paradigmos prizmę, kurios metu akcentuojama tai, ką turi daryti klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojais o ne tai, kokias patirtis gauna klientas.

Pastebima tendencija, jog vis daugiau Lietuvos organizacijų investuoja į klientų aptarnavimo kokybę, stengiasi orientuotis į klientą ir jo pasitenkinimą, suvokia kliento pasitenkinimo įtaką jo lojalumui ir pardavimo rezultatams.

Kadangi visi dažniau ar rečiau būname klientais, kviečiame užpildyti šią apklausą ir sudalyvauti tyrime, kuriuo siekiama išsiaiškinti, kaip Lietuvos klientai reaguoja į aptarnavimą, kas jiems svarbu, kokį poveikį aptarnavimas turi jų elgesiui. 

Pildyti apklausą

Apklausos pildymas užtruks iki 3 min.

Gautus rezultatus apibendrins profesionalūs konsultantai, o apibendrintos įžvalgos bus pateiktos OVC Consulting tinklalapyje www.ovc.lt bei OVC Consulting Linkedin.


Paskutinės naujienos