Naujienos

Naujienos

Unikalus klientų aptarnavimo įgūdžių vertinimo metodas: kuriame kartu su klientais

2015-08-19
Unikalus klientų aptarnavimo įgūdžių vertinimo metodas: kuriame kartu su klientais

Šių metų pavasarį, tęsdami OVC Consulting naujienų pristatymo renginius su OVC PRO ženklu, savo klientus pakvietėme į OVC PROtotipą, kurio metu pristatėme metus brandintą dinamišką žaidybinių sprendimų liniją kartu su inovacijų, mokslo ir technologijų meistrais bei pakvietėme klientus ją pratęsti kartu.

Klientai pirmą kartą tapo naujienų ambasadoriais

Žaidybinių sprendimų linijos žvaigždėmis tapo trys naujos OVC ekspertų sukurtos simuliacijos. Klientus renginio metu pakvietėme tapti šių simuliacijų ambasadoriais bei savo organizacijose ne tik nemokamai išbandyti šias visiškai naujas ugdymo priemones, bet ir, suteikiant grįžtamąjį ryšį, tapti jų bendrakūrėjais. Burtai lėmė, jog strateginio mąstymo ir bendradarbiavimo simuliacijos „Šilko kelias“ ambasadoriais tapo verslo teisės advokatų kontorų grupė „TRINITI“, klientų aptarnavimo simuliacijos „Tropikų uostas“ – SODRA, o simuliacijos „Grįžtamojo ryšio praktika“ ambasadoriais tapo – „Versli Lietuva“ komanda. Nebijodami klysti, nusižengdami principui, jog OVC PRO metu turime pristatyti tik išbaigtus ir dar niekam nematytus produktus, mes gavome neįkainojamą grįžtamąjį ryšį iš savo klientų. Tų, kuriems kūrėme ir į kurių problemas pasižiūrėjome būtent per žaidybos prizmę.

Unikalus klientų aptarnavimo įgūdžių vertinimo metodas

Klientų aptarnavimo įgūdžius galima lavinti įvairiais būdais, tačiau teisingos orientacijos į klientą stoka gali suprastinti aptarnavimo kokybę dirbant įtemptomis sąlygomis, o mokymosi procesą ištęsti iki begalybės. Ši įtraukianti klientų aptarnavimo įgūdžių vertinimo simuliacija padeda dalyviams atsiriboti nuo kasdienių įpročių, objektyviai įvertinti savo klientų aptarnavimo įgūdžius, o konsultantui leidžia pažinti grupę, tobulintinas kompetencijas ir šių įžvalgų pagrindu suformuoti unikalią, į konkrečių įgūdžių ugdymą orientuotą klientų aptarnavimo seminaro programą. Ši simuliacija – puiki mokomoji priemonė, kuri gali tapti klientų aptarnavimo seminaro įvadine dalimi, vakarine dalimi arba įžanga į būsimų mokymų ciklą.

OVC PROtotipas (77)

Ambasadorių įvertinimas

Simuliaciją „Tropikų uostas“ išbandė netgi dvi kompanijos – OVC PRO metu ambasadoriais tapusi SODRA bei norą išreiškusi verslo teisės advokatų kontorų grupė „TRINITI“, pirmiausiai vertinusi simuliaciją „Šilko kelias“. Jie pasidalino su mumis grįžtamuoju ryšiu, leidusiu tobulinti simuliacijos turinį bei formas.

Ypatingai vertiname tai, jog šios kompanijos atstovauja skirtingus sektorius – verslo ir viešąjį – tad jų atsiliepimai, vertinimai ir įžvalgos leidžia maksimaliai priartinti simuliaciją prie šiandienos skirtingų sektorių organizacijų patiriamų iššūkių klientų aptarnavimo srityje.

 TRINITI_ambasadoriaus ivertinimas_OVC Consulting_Simuliacija Tropiku uostas_klientu aptarnavimas_2015

SODRA_ambasadoriaus ivertinimas_OVC Consulting_Simuliacija Tropiku uostas_klientu aptarnavimas_2015

Simuliacijos eiga

Įtraukiančios ir intensyvios vaidmenų treniruotės metu dalyviai tampa Tropikų uosto salos gyventojais ir svečiais. Įsijautę į kliento arba klientą aptarnaujančio specialisto vaidmenį, jie saugioje aplinkoje pasitikrina savo klientų aptarnavimo kompetencijas,  įvertina bei įsivertina aptarnavimo kokybę. Susipažinę su savo vaidmeniu, jie leidžiasi į iššūkių kupiną nuotykį, kuriame jų laukia net trys susitikimai, skirtingos klientų aptarnavimo patirtys ir nepamirštamos pamokos.

Simuliacijos istorija

Paskutinioji darbo savaitės diena prieš ilgąjį savaitgalį mažoje tropikų saloje Ramiajame vandenyne. Regis, niekas negalėtų sudrumsti retai turistų lankomo uostamiesčio gyvenimo, kurio pagrindinį šurmulį sukuria prekyba kokosais ir palmių aliejais bei krovininių laivų tranzitas. Tačiau Tropikų uosto salos gyventojų ir svečių laukia intensyvi diena, virtinė suplanuotų darbų bei susitikimų ir iššūkis – užtikrinti, jog prieš pasitikdami ilgąjį savaitgalį tiek klientai, tiek partneriai liktų patenkinti.

 


Paskutinės naujienos