Naujienos

Naujienos

Viktorija Matusevičiūtė mokosi „Design Thinking“ tarptautiniame profesionalų forume Amsterdame

2016-02-18
Viktorija Matusevičiūtė mokosi „Design Thinking“ tarptautiniame profesionalų forume Amsterdame

Vasario 15-19 dienomis OVC Consulting konsultantė Viktorija Matusevičiūtė mokosi Amsterdame vykstančiame tarptautiniame profesionalų forume DesignThinkers Bootcamp, kuriame susirenka praktikai iš viso pasaulio savo darbe taikantys Design Thinking (liet. dizainu paremto mąstymo) metodologiją ir įrankius. Šis renginys sukuria erdvę verslo, dizaino ir akademijos atstovams dalytis patirtimi, susipažinti su naujausiomis Design Thinking tendencijomis bei įrankiais ir juos praktiškai išbandyti, pritaikant organizacijoms ir verslo poreikiams.

Viktorija praktinių dirbtuvių „Design Thinking versle ir verslui“ metu mokosi, kaip integruoti Design Thinking įrankius organizacijose ir paskatinti jų taikymą bei pripažinimą. Kartu su forumo dalyviais ji semiasi patirties iš aukščiausio lygio trenerių – profesionalų: David Kesner (buvęs Didžiosios Britanijos Dizaino tarybos vadovas, turintis 25 metus darbo patirties kūrybinėse industrijose), Arnoud Koning (verslo konsultantas ir koučeris, paslaugų dizaino ekspertas, sukūręs ir įgyvendinęs Design Thinking programą „Procter & Gamble Global Business Services“), Ralf Beuker  (profesorius, Muenster taikomųjų mokslų universiteto Dizaino fakulteto dekanas, strateginio mąstymo koučeris, konsultuojantis lyderius į dizainą orientuotuose organizacijose)

Forumą organizuoja „Design Thinkers Academy“, priklausanti vienai iš pirmaujančių pasaulyje inovacijų agentūrų „Design Thinkers Group“. Agentūra yra įsikūrusi 18-oje pasaulio valstybių ir vienija 25000 profesionalų bendruomenę visame pasaulyje.

DT

Design thinking (dizainu paremtas mąstymas) – kas tai ir kuo tai gali padėti organizacijoms?

Dizainu paremtas mąstymas – tai požiūris ir įrankių rinkinys, padedantis kurti naujus produktus, paslaugas ir sprendimus, spręsti sudėtingas problemas ir inicijuoti pokyčius organizacijose. Design thinking inovacijų diegimo sistema pagrįsta gerosiomis tokių pasaulinių organizacijų kaip „Coca Cola“ (žiūrėkite „Design Thinkers Academy“ sesiją šioje kompanijoje spausdami čia), „Nivea“, „Lego“, „Procter and Gamble“ ir kt. praktikomis.

Design thinking metodologija padeda organizacijoms:

  • tapti labiau orientuotoms į klientus ir paslaugas, pažvelgti į savo produktus ir paslaugas vartotojo akimis
  • lengviau rasti nestandartinius sprendimus kompleksiškoms problemoms ir situacijomis
  • sklandžiau ir nuosekliau kurti bei įgyvendinti inovacijas
  • skatinti įvairių sričių darbuotojų ir vadovų kūrybinį mąstymą, keitimąsi idėjomis ir bendradarbiavimą kasdieniame darbe
  • įtraukti į kūrybinį problemų sprendimą ir idėjų generavimą visas suinteresuotas šalis
  • kurti organizacijos kultūrą ir darbo aplinką, skatinančią naujas idėjas ir kūrybiškus sprendimus

Laukiame grįžtančios Viktorijos, kuri pasidalins naujai įgyta patirtimi su Lietuvos organizacijomis.


Paskutinės naujienos