Naujienos

Pardavimai telefonu

Pardavimai telefonu

Data: rugsėjo 20 d. nuo 9.00 val. iki 16.30 val.

Vieta: OVC Consulting biblioteka, Gedimino pr. 21/2, Vilnius

Lektorius: Jūratė Žalienė

Kaina: 187* EUR (į mokymų kainą įskaičiuota dalijamoji medžiaga, priemonės darbui, kavos pertraukos, pietūs, pažymėjimas)

Norėdami registruotis, spauskite čia. 

mokymų vertė

Viena labiausiai paplitusių šiame amžiuje komunikacijos priemonių – telefonas. Kodėl pardavėjai jo bijo?

Šiandien pardavėjas turi:

  • turėti teigiamą nuostatą į klientą, jo poreikių tenkinimą, pasiūlymo teikimo idėją,
  • mokėti ne tik pateikti klientams produktų ir paslaugų informaciją, bet ir mokėti juos sudominti ir paaiškinti savo pasiūlymo naudą,
  • žinant klientų galimybes rinktis bei jų reiklumą bendravimo kokybei, būti gerai pasirengę psichologiškai, pasitikėti savimi, išmanyti galimus klientų poreikius bei prieštaravimų niuansus ir drąsiai eiti į kontaktą su klientu.

Šiuo praktiniu ir intensyviu seminaru keisime dalyvių nuostatas į aktyvų bendravimą su klientais telefonu. Taip pat lavinsime gebėjimą suvaldyti dalyvių baimes, mokinsimės klausytis ir girdėti klientus, tobulinsime prieštaravimų valdymo kompetencijas, t.y. – ugdysime dalyvių gebėjimą parduoti telefonu bei auginsime motyvaciją būtent tokiu būdu kurti pridėtinę vertę klientams bei įmonei.

kam skirti

Pardavėjams, kurie pardavimus vykdo ar ketina vykdyti telefonu ir  nori augti kaip aktyvūs, pozityvūs, už savo darbo rezultatą atsakingi profesionalai.

mokymų turinys

Pagrindinės programos dalys:

  • Pardavėjų nuostatos ir baimės: Kodėl jos yra, ar jos naudingos pardavėjams, kaip įveikti baimes ir pakeisti nuostatas į klientą bei į patį bendravimo telefonu procesą. Pardavėjams nebepakanka žinoti klientų aptarnavimo technikas bei taisykles, norint didinti pardavimo efektyvumą reikia pradėti kurti ilgalaikį santykį su klientu  – aiškiai suprasti, kokią pridėtinę vertę pardavėjas kuria klientui ir kaip tą pridėtinę vertę jis gali patraukliai pristatyti klientui.
  • Klientų norai, poreikiai bei motyvai pirkti: Kokie yra asmeniniai, psichologiniai bei socialiniai klientų motyvai pirkti, kaip juos išgirsti ir prisitaikyti prie jų parduodant?
  • Pasiruošimas telefoniniam pokalbiui: Ką svarbu žinoti apie bendravimą telefonu, ką reikia būti pasiruošus, kaip nuteikti save, ko tikėtis?
  • Pardavimas telefonu: Kas sukuria teigiamą įspūdį, kaip prisistatyti, kaip sužinoti kliento poreikį, kaip trumpai ir aiškia pateikti informaciją apie savo paslaugas ar produktus, kaip užbaigti pardavimą?
  • Svarbu – girdėti klientą: Gebėjimas aktyviai klausytis kliento, leidžia pardavėjui suprasti kliento motyvus bei poreikius, tuo pačiu efektyviai pradėti kurti pozityvią patirtį su klientu bei įveikti klientui kylančius prieštaravimus.
  • Klientų prieštaravimai, kaip juos įveikti: klientų prieštaravimai yra įvairūs, tačiau jų nėra begalybė. Dažniausiai sutinkami prieštaravimai gali būti: neracionalūs, statuso ir prestižo, racionalūs ir objektyvūs. Įveikiant prieštaravimus, svarbiausia girdėti klientą, neįžeisti jo, neatstumti, bet ir nepasiduoti galimai kliento manipuliacijai.
  • Įgūdžių stiprinimo praktika. Kiekviena dalis bus papildyta praktiniais užsiėmimais, kurių metu dalyviai dalinsis savo patirtimi, bandys taikyti naujus įgūdžius. Pabaigsime seminarą, skambindami tikriems klientams.

lektorius

Jūratė Žalienė,  OVC Consulting konsultantė

Ekspertinė sritis: pardavimai, asmeninis efektyvumas, lyderystė

  • 19+ metų patirtis pardavimų ir mokymų srityje verslo įmonėse
  • Baigė mokymosi veikiant kursą (Action Learning, WIAL)
  • Reguliarūs seminarai pardavimo, vadovavimo bei asmeninio efektyvumo srityse
  • Baigti rinkodaros ir projektų valdymo moduliai ISM (Vadybos ir ekonomikos universitetas) vadovų magistratūroje
  • Magistro laipsnis Vilniaus universitete

klausimai

Daugiau informacijos tel. 8 5 2313 155, el. paštu: ovc@ovc.lt.