Naujienos

Paslaugos

Organizacinė struktūra ir darbo organizavimas

Organizacinė struktūra ir darbo organizavimas

Augant organizacijai, didėjant darbuotojų skaičiui darbo organizavimas tampa vis sudėtingesnis. Organizacijose susiduriama su situacija, kai dubliuojasi funkcijos arba atliekamos nereikalingos organizacijai funkcijos, informacijos sklaida lėtėja, atsakomybių ribos tampa neaiškios. Visa tai lemia, kad organizacijos praranda greitį, lankstumą bei efektyvumą.

Būtent organizacinės struktūros ir darbo organizavimo sprendimai padeda sukurti tokią organizacinę valdymo struktūrą, kuri visų pirma padėtų siekti užsibrėžtų tikslų, tinkamai atlieptų į vidaus ir aplinkos iššūkius bei užtikrintų efektyvumą ir skaidrumą.

sprendimo-budai

  • Organizacijos veiklos auditas
  • Organizacinės struktūros auditas ir optimizavimas
  • Organizacinės struktūros dokumentavimas: padalinių nuostatų, darbo aprašų ir kitų dokumentų paruošimas
  • Atsakomybių ir įgaliojimų išgryninimas
  • Pareigybių ir vaidmenų identifikavimas
  • Veiklos tobulinimas vadovaujantis EFQM metodika
  • Projektų valdymo praktikų tobulinimas
  • Šeimos verslo valdymo modelio tobulinimas
  • Vidinės komunikacijos gerinimo sprendimai
  • Susirinkimų sistemos paruošimas
Reikia daugiau informacijos?
Susisiekite