Naujienos

Paslaugos

Pardavimai ir derybos

Sprendimo būdai

Pardavimų kompetencijų tobulinimas

Derybų kompetencijų tobulinimas

Pardavimų ir derybų psichologijos mokymai

Individualus pardavimų profesionalų konsultavimas ir/ar koučingas

Ugdymas (koučingas) darbo vietoje stebint pardavimų specialistų darbą ir teikiant grįžtamąjį ryšį

Klientų tipologija ir darbo su skirtingais klientais praktika (pagal DiSC ir MBTI)

Komandos motyvavimas

Komandos ugdymas

Individualus pardavėjo ugdymas ir koučingas darbo vietoje

Komandos motyvavimas ir įsitraukimo didinimas

Pardavimo skatinimo įrankių taikymas

Vadovavimo ir lyderystės mokymai pardavimo vadovams

Pardavimo specialistų piniginių ir nepiniginių motyvavimo sistemų kūrimas (sužaidybinimas, pastangų matavimo rutina ir pan.)

Pardavimų proceso auditas ir tobulinimas

Pardavimo strategijų ir rezultatų matavimo rodiklių sistemų kūrimas

Specializuotų pardavimo skriptų (pokalbio scenarijų) ir pardavimo standartų kūrimas

Savarankiško mokymosi ir/ar grįžtamojo ryšio sistemų kūrimas

Šiuo metu svarbiausią vaidmenį pardavimų ir derybų procese vaidina ne trumpalaikį rezultatą generuojantys veiksmai, o ilgalaikių pardavimų ir derybų strategijų įgyvendinimas bei visapusiškas komandos pasirengimas: sąmoningumas, gebėjimas nuolat tobulėti ir kurti individualizuotus santykius su klientais.

Organizacija gali pasiekti geriausius pardavimo rezultatus įgyvendindama ilgalaikę pardavimų strategiją, jeigu:

  • jos komanda sugebės kalbėti kliento kalba, girdėti kliento poreikius bei pardavinėti ne paslaugą ar produktą, o siūlomo sprendimo vertę ir naudą klientui;
  • pardavimo vadovai sugebės organizuoti tinkamą pardavimo komandos ugdymą, įsitraukimą ir palaikymą;
  • visi su pardavimais ir derybomis susiję procesai veiks nepriekaištingai kaip darni sistema.
Reikia daugiau informacijos?
Susisiekite

Susisiekite

Tel.

El. paštas:


Kitos paslaugos