Dizaino mąstysena siūlo kitokį požiūrį į kūrybiškumą versle. Tai procesas ir įrankių rinkinys, padedantis nuosekliai kurti naujus sprendimus, produktus ir paslaugas, spręsti sudėtingas problemas.
Modeliuojamojo mąstymo principus taiko tūkstančiai organizacijų visame pasaulyje, pvz., „Apple“, „Google“, „Philips“, „Coca-Cola“, „Nivea“, „Lego“, „Sony“, „Procter & Gamble“ ir kt.
Inovacija – tai bet kokia įgyvendinta nauja idėja, kuri padeda organizacijai, komandai ar žmogui pasiekti geresnių rezultatų. Inovacijoms reikalingi ne tik kūrybinio mąstymo įgūdžiai, technikos, bet ir kitokia lyderystė, kitoks požiūris į efektyvumą ir, svarbiausia, gebėjimas kurti komandą, kuri nori ir geba inovuoti.
Šios praktinės dirbtuvės ir sesijos – tai sutelktas, turiningas ir interaktyvus praktinis patyrimas, kuris padės dalyviams išmokti praktiškai savo veikloje taikyti modeliuojamojo mąstymo ir FORTH inovacijų metodologijų įrankius bei technikas, skatinančius stimuliuoti kūrybinį mąstymą, kelti naujas idėjas, jas atsirinkti, vystyti ir sėkmingai įgyvendinti.
Per sesijas dalyviai įgis žinių, įrankių bei įgūdžių, padedančių atrasti sritis ir kryptis, kuriose inovacijų vertė organizacijai būtų didžiausia, sklandžiau ir greičiau išvystyti ir įgyvendinti naujus sprendimus, kurti darbo aplinką ir organizacijos kultūrą, skatinančią ieškoti naujų idėjų ir kūrybinių sprendimų.
Didžiausia šiuolaikinės organizacijos vertybė – tai darbuotojai ir komandos, kurios nori ir geba kurti bei įgyvendinti naujas idėjas, greitai rasti naujus, nestandartinius kasdienių iššūkių sprendimus. Šiose sesijose komandos geriau supranta inovacijų savo veikloje vertę ir naudą, čia pat praktiškai išbando nuoseklų procesą nuo iššūkio iki naujo sprendimo ir sutaria dėl tolesnių veiksmų, kaip perkels išmoktus įrankius į komandos veiklą.
Sesijų dalyviai įgis žinių, įrankių ir sustiprins įgūdžius: