Šiandien nėra naujiena, kad žmonių ugdymas – viena pagrindinių vadovų užduočių, kuri yra kasdienio jų darbo dalis. Dažnai ugdymas suprantamas kaip žmonių ir komandų mokymas, tačiau taip nėra.
Ugdymas apima vadovų gebėjimą kurti saugų santykį su komanda bei mąstymo stimuliavimo, įsitraukimo į veiklą metodų taikymą. Vadovams būtini klausymo, klausinėjimo, pokalbių valdymo, komandos veikimo pažinimo ir pozityvios įtakos darymo įgūdžiai. Tokį vadovų būdą diktuoja ne tik natūrali organizacijų evoliucija, tačiau ir naujos į darbo rinką ateinančios kartos poreikiai.
Žmonių ir komandos ugdymas yra svarbus ne tik vadybinis, bet ir kultūrinis pokytis organizacijai. Praktika rodo, kad įgyvendinus ugdymo metodais pagrįstą žmonių veikimą gerėja tarpusavio santykiai, padaliniai sėkmingiau bendradarbiauja.
Komandos nariai geba labiau atsiverti vieni kitiems, keistis grįžtamuoju ryšiu, prašyti pagalbos ir ją teikti, skatinti labiau įsitraukti į kasdienę veiklą.
Gerėja gebėjimas reflektuoti, žmogus stiprina savo kritinį mąstymą, gerina pokalbių su kolegomis kokybę, išmoksta būti atsparesnis ir konstruktyvesnis įtampą keliančiose situacijose.
Center for creative leadership nustatė šių svarbių kintamųjų pozityvų pokytį, kai sukuriama ugdymo principais grįsta įmonės kultūra.