Pardavimai ir derybos

Geriausių rezultatų organizacijos gali pasiekti tuomet, kai pavyksta sklandžiai organizuoti bendrą darbą organizacijoje.

Dažnam pardavėjo ar derybininko profesija kelia streso jausmą, ypač jei galvojama, kaip sektųsi tokį darbą dirbti. Tačiau tiesa ta, kad savo kasdienybėje praktiškai kiekviename žingsnyje kiekvienam iš mūsų reikalingi pardavimų ir derybų įgūdžiai: kai norime įtikinti draugą rinktis jūsų planą, kai norime darbuotojams „parduoti“ didesnių iššūkių idėją ir pan.

Tai nereiškia, kad visi turi tuoj pat mokytis profesionalaus pardavimų ar derybų meno, tai labiau reiškia, kad mes visi tam tikrų įgūdžių parduoti ar derėtis turime ir išugdyti juos iki profesionalumo nėra jau taip sudėtinga. 

Taigi, pardavimų ar derybų mokymuose atsižvelgiam į tai, ką žmonės jau moka, kur nori tobulėti, o tada ieškome kartu su dalyviais efektyviausių būdų, kaip susisteminti jau turimas žinias bei įgūdžius, kaip įgyti ar „pažadinti miegančius mumyse“ naujus, kaip bendrauti su klientais, tiekėjais, pirkėjais, pardavėjais, partneriais kuriant ilgalaikį santykį, o ne vienkartines manipuliavimo situacijas, analizuojame žmonių psichologiją, gilinamės į savo ir kitų žmonių galimybes bei poreikius susikalbėti.

 

Kokie galimi sprendimai?

  • Pardavimų kompetencijų tobulinimas.
  • Derybų kompetencijų tobulinimas.
  • Pardavimų ir derybų psichologijos mokymai.
  • Klientų tipologija ir darbo su skirtingais klientais praktika (pagal MBTI).
  • Pardavimo skatinimo įrankių taikymas.
  • Vadovavimo ir lyderystės mokymai pardavimo vadovams.
  • Specializuotų pardavimo skriptų (pokalbio scenarijų) ir pardavimo standartų kūrimas.
  • Pardavimo strategijų ir rezultatų matavimo rodiklių sistemų kūrimas.
  • Pardavimo specialistų piniginių ir nepiniginių motyvavimo sistemų kūrimas (sužaidybinimas, pastangų matavimo rutina ir pan.)

Vertė organizacijai

  • Ugdomi profesionalūs, pardavėjai ir derybininkai (nuo visiškų naujokų iki patyrusių pardavėjų), gebantys pasiekti užsibrėžtų tikslų.
  • Organizacijos komanda sugeba kalbėti kliento kalba, girdėti kliento poreikius bei pardavinėti ne paslaugą ar produktą, o siūlomo sprendimo vertę ir naudą klientui.
  • Visi su pardavimais ir derybomis susiję procesai veikia kaip darni, efektyvi sistema.

Vertė komandai ir žmogui

  • Daugiau pasitikėjimo savimi pardavimo ir derybinėse situacijose.
  • Nugludinti, nekeliantys streso, pagrįsti verte sau ir įmonei veikimo įgūdžiai.
  • Gerėjantys rezultatai, aiški motyvacija veikti, puiki savivertė ir pasitenkinimas atliekamu darbu.

Pasikalbėkime

Tapkite organizacija, kuri turi ateitį