Labai dažnai specialistai, tapę vadovais, susiduria su gausybe iššūkių: autoriteto komandoje; bendravimo su darbuotojais, kurie vakar dar buvo kolegos; be proto išaugusio darbų krūvio, nes atrodo ir savo kaip specialisto darbus turi atlikti, o komanda jau eina su klausimais apie jų darbus: komunikacijos, žmonių motyvacijos, grįžtamojo ryšio – rodos lavina niekada nesibaigia.
Bet viską galima „surikiuoti“ daug greičiau ir paprasčiau – tiesiog reikia dviejų dalykų:
Pradedančiųjų vadovų programos būtent ir sukoncentruotos į bazinius įgūdžius, kurių pirmiausia prireikia naujam vadovui: vadovo funkcijos, autoritetas, galios, situacinis vadovavimas, tikslų formulavimas, komunikacija, darbų delegavimas, komandos formavimas, žmonių motyvavimas, grįžtamasis ryšys, veikimas neapibrėžtose situacijose.
Dažnas, išeidamas iš tokių mokymų prasitaria – „dabar viskas sugulė į lentynėles ir man labai aišku, nuo ko pradėti, kokie prioritetai ir kaip aš galiu jau artimiausiu metu tapti efektyviu vadovu“. O toliau – vadovavimo bei lyderystės temų gylis ir plotis – neaprėpiamas…
Beje, šios programos tinka nebūtinai naujiems vadovams – labai sėkmingai adaptuojame jas įvairialypėms vadovų komandoms, kurioms svarbu pradėti „kalbėtis vienoda kalba“.
Tapkite organizacija, kuri turi ateitį