ATVIRIEJI MOKYMAI

Tapau vadovu - kas toliau?

  • sausio 9, 16, 23 d. / mokymai gyvai / Konsultantė Jūratė Žalienė

  • Trukmė:

    24 akad. val. (3 dienos)

  • Konsultantai:
  • Kaina:

    947 Eur + PVM

  • Susisiekite telefonu su Pardavimo vadove
    Emilija Miliūte – Piekiene: +370 618 26754

Mokymai skirti

Naujiems vadovams, patyrusiems specialistams, susidūrusiais su nauja patirtimi – vadovauti komandai.

 

Mokymų vertė

Tą dieną, kai mus pirmą kartą paskiria vadovauti komandai, nei vienas iš mūsų nežino kokia atsakomybė ir kokie iššūkiai iš tikrųjų laukia. Pirmas džiaugsmas dėl puikiai besiklostančios karjeros po truputį blėsta, kai susiduriame su daugybe vadovui įprastų, bet geram specialistui dar nežinomų iššūkių:

  • Ką turėčiau daryti kitaip nei būdamas specialistu, kokios tos vadovo funkcijos?
  • Ką man sakyti ir kaip vadovauti žmonėms, kurie dar vakar buvo mano kolegos?
  • Kaip kurti savo autoritetą, nesugriaunant santykių?
  • Kaip atsakyti už kitų žmonių darbus: daryti pačiam ar leisti darbuotojams dirbti visiškai savarankiškai ?

Tai tik maža dalis iš klausimų lavinos, tad pagrindinis mokymų tikslas – padėti suprasti, kokia yra vadovo rolė.

Tris dienas koncentruosimės į atsakymų paiešką:

  • Analizuosime kitų ir savo patirtį;
  • Žvelgsime ir iš vadovo, ir iš darbuotojo pusės;
  • Aiškinsimės vadovavimo ir santykių psichologiją;

Praktikuosimės vieni su kitais, tokiu būdu kurdami kiekvienas savo unikalų virsmo vadovu procesą.

Mokymų turinys

Apie save – kiekvienas pokytis prasideda nuo savęs

  • Vadovo vaidmenys, kuo naujoji veikla skiriasi nuo ankstesnės, ką turiu suprasti pats sau? Su kokiomis nuostatomis jau susiduriu ir kaip jos pasikeitė, pasikeitus situacijai?
  • Vadovo tapatybė ir vaidmuo – kaip išlaikyti deramą atstumą su kolegomis, auginti savo autoritetą, bet tuo pačiu neprarasti gero ryšio su darbuotojais, kaip priimti darbuotojų pasipriešinimą ir išankstinį nusistatymą? Kokias „galias“ turi vadovas?
  • Situacinis vadovavimas – kokie yra vadovavimo stiliai, kas juos nulemia, koks mano vadovavimo stilius ir ką su visa šia informacija daryti?
  • Tikslų kėlimas sau ir komandai – kas tai yra geri tikslai, kaip padaryti, kad visos komandos asmeniniai tikslai būtų orientuoti į bendrą tikslą, ką reiškia darbuotojui jo tikslai, kaip sureikšminti komandinę užduotį, kaip paskatinti darbuotojus siekti tikslų

Apie darbuotojus – o kaip paskatinti keistis juos?

  • Individualus bendravimas su darbuotojais – ką vertina darbuotojai, ar užtenka pagirti, susitikus prie kavos aparato, o gal reikia specialiai tam skirto laiko?
  • Grįžtamasis ryšys – kaip teikti grįžtamąjį ryšį, ką girdi darbuotojai ir kodėl jie nepriima kritikos? Kokios apskritai kyla sudėtingos bendravimo su darbuotojais situacijos, kaip jose elgtis?
  • Darbuotojų motyvavimas ir ugdymas – kaip skatinti darbuotojus imtis daugiau atsakomybės ir savarankiškumo, ar motyvuoja tik pinigai? Kaip išmokti klausytis ir atliepti darbuotojų poreikius bei galimybes, ką pasiūlyti ypatingai gabiems? Kaip motyvuoti visą komandą bendrai, tuo pačiu skatinant jos įvairumą?

Apie komandą – kaip padaryti, kad pokyčiai nesugriautų komandos?

  • Komunikacija – tai vienas svarbiausių įrankių vykdant pokytį ar telkiant komandą tikslų siekimui. Ką reiškia teisingai komunikuoti su darbuotojais ir kodėl jie ne visada girdi arba ne visada padaro tai, ko tikimės? Kaip deleguoti darbus, nebijant, kad jie nebus padaryti?
  • Efektyvūs susirinkimai – gal tai jau „atgyvena“, juk turime gausybę kitokios komunikacijos formų – chat‘ai, groups‘ai ir pan. Kaip susirinkimą padaryti ne formaliu varnelių sudėliojimu, o naudingu laiku komandai telkti. Ką žmonėms pasako vadovo kūno kalba (ne tik susirinkimo metu).
  • Ilgalaikių santykių su komanda kūrimas – charizmos galima išmokti ir tai ne „raketų mokslas“ . Taip pat gelbėja ir gebėjimas įtaigiai bendrauti, bet kaip nenuslysti į manipuliavimą (ir kodėl neverta to daryti).

Kyla klausimų? Susisiekite

Jūsų skambučio ar el. laiško laukia Emilija Miliūtė-Piekienė