Ieva Kulikauskienė – asocijuota OVC Consulting konsultantė. Jos ekspertinė sritis – klientų patirčių kūrimas ir valdymas. Ievos įsitikinimu klientų patirties kūrimas – tai pirmiausia nuomonės formavimas komandos viduje. Ji tiki jog tik emociškai pasiruošę, žiniomis ir pasitikėjimu spinduliuojantys darbuotojai gali tinkamai atstovauti organizaciją ir savo elgsena, žodžiais bei požiūriu formuoti jos įvaizdį be klientų pasitikėjimą.
Todėl sujungiant žinias ir tarptautinėse organizacijose įgytą mokymų ir vadovavimo patirtį, Ieva kviečia augti, ugdyti įgūdžius ir siekti pokyčio šiose temose:
Klientų patirties kūrimas: aptarnavimo kokybė ir standartas, pasitikėjimu grįsti pardavimai ir strategijos, sudėtingų situacijų valdymas, darbuotojų įgūdžių ir kompetencijų auginimas, pirkimo psichologija
Situacinė lyderystė: komandos valdymas kintančiomis sąlygomis, darbuotojų mokymas didelės kaitos aplinkoje, darbuotojų kompetencijų ir įgūdžių vertinimas, darbuotojų motyvacija ir lojalumas, vadovavimo ir lyderystės principai, adaptacinis periodas ir veikimo būdai
Emocinis darbuotojų pasiruošimas: emocinis stabilumas ir atsistatymo būdai, konfliktų valdymas, meditacija, sąmoningas kvėpavimas, savistaba, vizualizacijos, emocinė savipagalba remiantis nervų sistemos veikimo principais, organizacijų psichologija, komandinis darbas, bendradarbiavimas ir pasitikėjimas
Trumpai apie Ievą: